.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کالاها

مدیر عامل سازمان حمایت سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در طرح ویژه مبارزه با کم فروشی و تخلفات گران فروشی از 10 اردیبهشت تاکنون 295 هزار مورد بازرسی انجام شده است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمدحسن نکویی مهر در نشست خبری یکی از اساسی‌ترین حقوق مربوط به مصرف‌کنندگان را رضایت این گروه از کمیت، کیفیت و برخورداری کالا و خدمات خریداری شده از استانداردهای لازم بیان کرد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه‌ای در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور بازرسی و نظارت تدوین شده است گفت: از 10 اردیبهشت ماه طرح ویژه بازرسی و نظارت برای مبارزه با کم‌فروشی و تخلف های مربوط به گران‌فروشی آغاز شده است و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

به گفته نکویی مهر در این طرح سازمان‌های بازرگانی استانها، اصناف و دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان استاندارد و سازمانهای تعزیرات حکومتی استانها نیز همکاری دارند.

وی افزود: کالاهایی مانند سس، رب‌گوجه‌فرنگی، لبنیات، دستمال کاغذی، انواع نان و فرش ماشینی در زمره پرونده‌های مربوط به تخلف کم‌فروشی و کیفیت کالاها قرار داشته‌اند.

نکویی مهر ادامه داد: در زمینه بازرسی و نظارت بر کالاها مردم نیز می‌توانند با ارائه گزارش به سامانه تلفن 124 موارد مربوط به کم‌فروشی و تخلف قیمتی را گزارش کنند.

این گزارش‌ها محدود به عملکرد بخش خصوصی نیست و مردم می‌توانند در صورت شکایت از عملکرد دستگاههای دولتی در خصوص ارائه خدمات، نیز اطلاع دهند.

معاون وزیر بازرگانی همچنین از انجام مذاکراتی با برخی از تولیدکنندگان از جمله کارخانه های ماکارونی، لاستیک و روغن موتور خبر داد و افزود: محور مذاکرات ما

است که در صورت نهایی شدن افزایش قیمت، این اقدام به صورت تدریجی صورت گیرد و از شوک قیمتی در بازار جلوگیری شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1390
بابا عجب حرفي در شهر ما قائمشهر كه حساب وكتابي نيست . اگه هوا ابري باشه قيمت كالا رو مغازدارها البته بعضي ها 20درصد مي برند بالا! اگه باروني باشه 30 درصد ! واگه نيمه ابري باشه 40 درصد ! واگه آفتابي باشه 100 درصد ! واي به حال ما با اين تابستان آفتابي!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.